Hoe...
Onze lead-auditoren zien iedere dag in de praktijk waar de KAM-functionaris, KAM-coördinator en KAM-manager mee worstelt, maar ook wat wél goed werkt.
Zij beschrijven in de ‘Gids voor het succes van de KAM-coördinator’ de valkuilen, delen de slimme opstekers en nemen u mee in de te nemen stappen om uw doelen te bereiken. Download de Gids nu.
1. Belangrijke vaardigheden voor de KAM-coördinator/-Functionaris
2. (Opzetten en) verbeteren van het (management)systeem
3. Certificering bewerkstelligen en bewaken
4. (Continu) Verbeteren van beleid en processen
5. Kennis blijven ontwikkelen
6. Het succes van de KAM-coördinator nog verder vergroten
Bennie Toebes
Lead Auditor bij TÜV NORD Nederland en co-auteur van de
Gids voor het succes van de KAM-coördinator
"Onlangs heb ik een tiental rondetafelbijeenkomsten geleid met als thema “de rol van de kwaliteitscoördinator”. Het was opvallend hoeveel KAM-coördinatoren worstelen met hun rol. De grootste vraagtekens blijken te staan bij waar hun rol en taken beginnen en ophouden, maar ook hoe men voorkomt dat men de speelbal wordt tussen management en werkvloer.”